Thursday, July 2, 2009

~ikan kerapu..<--jgn berharap sgt (tiru faiqah)

Salam...mungkin ini entry terakhirku sebelum melangkah pergi merantau mencari ilmu semula di tempat org...bila aku akan pulang semula ke rumahku syurgaku ini, x tahu lagi...perancangannya ada cuti dalam bulan Ramadhan nanti nak balik...sambil tu bolehla ambil test JPJ nanti...insyaAllah..nak diceritakan hari selasa lepas aku da ambil pra test driving ni, alhamdulillah lulus...minta2 test JPJ nanti dipermudahkan mcm hari tu, bukan apa xnak la nanti Lesen L aku "MATI" dengan sia2 untuk kali keduanya...=)

Apa yang aku nak ceritakan dlm entry kali ni??entah...:-? dua hari lagi aku akan pulang ke KL....tu je ke nak bagitau??mungkin...dalam pada itu,tengah risau nak balik...kenapekah??sebab H1N1?? mungkin lagi...perlukah aku bawa "topeng" atau "mask" putih itu dan dipakai sepanjang masa..macam diorg yg tgh melalui minggu haluansiswa sekrg ni kat UM?? mungkin lagi sekali...

x berapa sihat sebenarnya...hari tu demam, alhamdulillah dah baik da...moga disihatkan kesihatan ini agar lebih sihat hendaknya...

nak balik ni..macam biasa la kalo da jadi org sarawak, kena bawa kek lapis sarawak...ramai jua yg memesan..insyaallah sy akan bawa untuk anda ok...nanti tuntut la ek...

semalam telah menempah bilik untuk sem 1 2009/2010..dapat bilik kat B200...bilik menghadap court volleyball itu...no bilik??x perlu diberitahu...

berkenaan dengan mula sem baru ni... ramai yg tanya mana nk dapatkn jadual?? aku jawab, entah..yela biasanya hari isnin da ada kelas da...nak xnak hari isnin nti awal2 pagi sudah pergi ke fak mncari jadual...kata my buddy 3rd year diorg dptkn jadual dulu di pejabat dekan..ayuh serang pejabat dekan hari isnin ni!!! apekah??? semangat semacam je...kata org standard la tu awal2 sem ni...berkobar2...tup tap tup tap...sebulan lagi nanti x ada nya nak semangat lagi...yeke???entah lagi...ikut orang agaknya...tp seboleh2nya nak kekalkan semangat juang tinggi hingga ke akhirnya...yeah!!!

cukup coretan merapu ikan kerapu aku kali ini..xnak nanti ikan cencaru pula yg muncul...dan sebelum ikan yu datang..aku nak undur diri dulu, jumpa di entry yg baru...insyaallah next entry puisi nukilan terbaru buat tatapan tetamu yg berkunjung tanpa jemu terima kasih dari hujung kaki ke hujung rambutku <--bukankah ayat ini untuk meminta maaf?? ENTAH LAGI ...tgk kan ikan puyu dah muncul plak...



yang sedang mula untuk mengemas barang untuk di bawa terbang,
sign2

p/s : tiada slot termenung dan terfikir untuk post kali ini..harap maklum..terima kasih

2 comments:

-m3- said...

macam tajuk 'entah' lebih sesuai untuk entry ni...hehe

selamat terbang naik belon, dan selamat sampai ke destinasi...
=)

marinata said...

entah by afgan..coool lagu tu..hehe..
jumpe kamu d kolej..
hv a nice journey =)