Wednesday, September 23, 2009

~bicara raya 2

tajuk post {bicara raya} tapi x berapa nk cerita pasal raya pun...
sepatutnya tajuk [bicara yg ditulis pada hari raya] *_* apa2 jelah...

~sambung kisah ihram~
walaupun byk gak masalah yg menimpa, alhamdulillah semuanya dpt dilalui satu persatu
dgn izinNya jua, ihram berjalan seperti yg dijalankan...
nk dikisahkan cerita, VVIP n VIP yg sepatutnya dtg pada hari program yg telah dirancang itu telah tidak menghadirkan diri pada waktu itu dan ada yg batalkan last minit...
kucar-kacir kitorg dibuatnya....
nak wat camne kan???
kita dah usaha...
-ALLAH jua yg menentukan apa yg berlaku-

alhamdulillah nafas lega setelah program selesai
tanggungjawab, amanah yg telah terpikul
sudah sampai saat
diselesaikan tugas itu...
seharusnya aku bisa tenang
tapi...
ya...
kerisauan masih ada...
dikhabarkan tentang program berbuka puasa untuk satu kolej itu
agak tidak sesuai
yelah dgn kapasiti dewan itu memg tidak akan memuatkan semua org
hingga yg patut berbuka puasa
terpaksa berbuka kat luar sbb xda tempat...
dgn keadaan diluar yg jammed tika itu...
waaaaaa.....
rasa sgt bersalah disitu...
bila fikir2 balik
xtahu cmne rasa nk berdepan ngn diorg yg terpaksa bbuka kat luar hari tu~~
=(
apa yg harus aku lakukan???

dikhabarkan jugak ihram tahun ni cam tenggelam...
macam ihram ni xde pun
bila imbas2 balik
mungkin ada betulnya
di sini nak minta maaf kat sumer kalo ihram tahun ni x mencapai standard yg sepatutnya...
maaf jua di atas kegagalan sy menjalankan tugas sy dgn sebaiknya
maaf
maaf
maaf

:bright side:
sy pernah ckp kt post mortem
"sy x menyesal terima tanggungjawab ni"
siyes
sy sgt x menyesal
byk benda yg dpt membuka hati n minda sy
sepjg ihram ni dijalankan
thnx untk sumer
i learnt lots of things

::habis jer ihram::
mode exam
yup
pharmacology dan parasitology
hari khamis itu
pergi exam hall
dgn xde perasaan nk exam
mcm nk g kelas biasa je
preparation ala2 kadar je...
huhu...
xpe...
sy buat yg terbaik
sedaya yg mampu...
habis exam....
fuhh...
xberapa leh nak jawab...
tp xtaw nape...
perasaan risau pasal result x berapa nk ada..
xtaw nape??
mungkin dah lali dgn benda2 mcm ni...
i mean cabaran,dugaan,kegagalan...
semua benda ni memg akan berlaku,x kira mcm mana bersedia pun kita...
masalah boleh muncul bila2 masa...

-cukup setakat ini-

sign2

2 comments:

-m3- said...

emm...rase cam nak cakap sesuatu, tapi x tau ape...*wink*
hee...
nyway, tahniah atas ihram09...
semoga segalenye dirahmati ALLAH...
maaf juge jika x begitu commit sebagai ahli...
semoga sentiasa istiqamah dlm buat keje islam...

selamat hari raya, maaf zahir batin...

AYeEn said...

rase cam nak taw apa yg nak dicakap tu..^_^

thnx...
puas hati ngn ihram
tp cam x puas hati ngn diri sendiri...
hurmmm...camne ek...
tp syukur dgn apa yg dah berlaku...
kata kak marina, sume ada hikmahnya..
tp rasa bersalah itu masih byk lgi..
bgaimana pula..??=(
fenin2...

insyaallah...smoga ALLAH memberkati semuanya...