Tuesday, April 28, 2009

~DeBARaN KiaN TeRAsA!!

`Salam.......

sambung kisah 'hari-hariku berlalu'....petangnya pas zuhur...aku, pian n mahfuz g r mid....maen bowling....maen bertiga je....ternyata aku sememangnya tidak pakar bermaen bowling tewas kedua games...hohoho....then b4 maghrib balik kolej...after maghrib plak,tetibe aku mendapat panggilan tepon,temankan diorg g mid...."G mid LAGI!!!!?????adushhhhh......cukup disitu....

hari ini...seawal 7 pagi...aku,tqah, alia n ainie...g main badminton lagi....sampai kul 8 lebih g DU bekpes...pas2 sambung plak main volleyball sampai kul 11...panas memg panas....tp layan jer r...kang duduk2 je risau plak result nak kuar tghari kan...antara peserta2 game volleyball hari ini ialah aku,hilmi,afiq,yen,faizul,mat yie,tqah, alia, isz, wani, aini.....rasa nak masak je daging ni...huhuhu...panas....sekali lagi cukup disitu....

saat2 dinanti...pas makan tghari...ktorg bergerak g fak nak tgk result viva...huhuh...dub dab dub dab...actually sapa2 yg dpt viva untuk esok diorg da dpt sms result b4 kul 12.30pm...tp nk sedapkan hati gak,g r dean office tgk result....im NOT in the LISTS!!!....tak tahu nak tarik nafas lega atau teruskan debaran yg kian memuncak...ada 2 kemungkinan sekrg...LULUS ATAU GAGAL!!!!!!!...tggu hari KHAMIS ni...pukul 4.30pm...result akan kuar...

after result kuar aku ngn hilmi g Low Yatt...bkn jalan2 lg...tp g amik lappy ku yg di hantar ke workshop...alhamdulillah da sehat da...YEAYYY!!!!!!

p/s : Gud Luck untuk kawan2 yg kena Viva Voce Borderline...InsyaAllah korg boleh...malam ni kitorg akan berkumpul n tolong kwn2 kitorg yg kena viva esok....Doakan Kejayaan Mereka ye.....

6 comments:

marinata said...

juz lav dis part "malam ni kitorg akan berkumpul n tolong kwn2 kitorg yg kena viva esok"..bagus2..

moge kamu lulus =)
jika dtakdirkan kamu gagal..
u stil hv a chance..
do well in ur supplement..
no worries..
kte doakan kamu lulus ..huee

aqwang said...

Salam...insya allah berjaya....
ku doakan lulus...

K-RuN said...

thnx!!!
doakan kawan2 saya gak eyh!!!

aqwang said...

aok...
kepada semua kwn2 nasirin di UM ya..
Semoga ktak org berjaya dlm test..
insy allah..

Ms Yana said...

gudluck buddy..
doakan kmk juak

asrulnizam said...

i'allah they will fine..
n oso u..hope evrthing will b ok..
sama2 kt tggu..