Sunday, June 14, 2009

~mungkin itu yang terbaik..

tolong khabarkan kepada ku,tolong maklumkan kpd ku...apa benar keputusanku ini??apa betul apa yg telah ku putuskan ini??jika ya kenapa hatiku masih gundah gulana lagi??kenapa aku begitu risau tidak menentu...sukar untukku gambarkan rasa yg ku hadapi di saat ini...keliru??mungkin ini perkataan yg paling sesuai....

sudah penat aku berfikir semasak-masaknya, sudah letih aku memerah otak mencari penyelesaiannya...namun bagaikan tiada hasilnya...ternyata sukar untukku menuai hasil yg kumahukan...adakah aku yg tidak bersabar kerana asyik memikirkannya??terlalu kerap berfikir menjadikan aku jadi tidak menentu dan memikirkan ke arah yg kurang positif...mungkin aku harus berhenti berfikir seketika dan membiarkan ia berlalu dgn sendirinya..mengikut lunas yg seharusnya...

mungkin itu yg terbaik...tp ternyata sukar bagiku untuk tidak memikirkannya...satu kelemahan ku...selagi semuanya tidak berlalu selagi itu aku kan diselubungi kerisauan tak tentu hala dan tak bertempat...tapi aku cuba jua untuk melupakan permasalahan itu...aku cuba...mungkin kan menghasilkan sesuatu...ya..aku akan menunggu dgn sabar...menanti tanpa byk merungsingkan diriku sendiri...aku cuba...
sign2

9 comments:

MARDI MY said...

hmmm
**tertanya-tanya**
ku tak paham keadaan sebena
loss ma 6th sense daa~~

anway,
moga awk dpt cari lubang cahaya nun di hujung jln yg awk sedang berada

ada paham???

marinata said...

hmm..mm..
kalo kamu konfius,
better bwat solat istikharah..
if kamu rase resah n gelisah..
put ur trust in ALLAH..
n truskan berdoa utk yg terbaek..
no worries..HE knows everything. =)

AYeEn said...

terima kasih di atas nasihat itu...
aku cuba....heee...=)

asrulnizam said...

hurmm..masalah apa plak ni..
ape2 pun, be strong..u cn do it..
if got anythng..u cn share wth me..k

-m3- said...

da buat keputusan kan...
stick to it, dan doa supaya itu yg terbaik...
kalo sala buat keputusan pun, itu yg terbaik untuk kamu...;)
chill!
berfikir itu bagus untuk otak...

AYeEn said...

abgasrul : tq..

m3: btol2...berfikir baik untuk otak..

+~Faiqah Hafidzah Halim~+ said...

wahh...
masalah ape niyh...
cam berat btol....
relax2...
semuge bertemu penyelesaian je...
btw...thanx for the award...
and saye tag anda...
xingt da cakap ke belum..ngee~

amani naser said...

huhuhu.. nak menyibok mengomen..
ade org ckp...
kalau Allah makbulkan doa kita, 2 maknanyer Dia sayangkan kita..
tp kl doa lmbt dimakbulkan, bukknye x sayang..
tapi da diprepare sumthng which is better!!!
'Aku adalah sangkaan hambaKu'
husnuuzhon la ngn Allah....
jgn prnh putus asa ya!!!
:)

AYeEn said...

amani naser : bkn menyibok namanya tu..tp prihatin...thnx 4 ur advice...n nice to know ya..