Wednesday, June 24, 2009

~supplement exam

petang ini td...aku dikhabarkan dgn satu berita baik...result untok supplement exam dak2 medik um da kuar...alhamdulillah,ramai yg lulus...tahniah di ucapkan...
Allah da makbulkan doa kita semua...
--namun--
dalam kegembiraan itu,
sedih gak untok beberapa sahabat yg xlepas...
di harap kalian bersabar...
mungkin ada hikmah di sebaliknya
di harap jua kalian tidak berputus asa...
teruskan perjuangan...
walau apa pun keputusan kalian
di harap kalian dah fikir semasak-masaknya...
walau apa pun
kita hanya mampu merancang
Dia jua yg menentukannya..
bykkan berdoa minta petunjuk yang Maha Esa

Kpd sahabat2 yg bakal menempuhi fasa II dlm masa beberapa hari je lg...
(ucapan ini jua untuk diriku..huuhuuh)
jadikan pengalaman lepas...
kejayaan lalu
kegagalan di hari itu...
sbg satu aset untuk kita
lebih berjaya lagi di tahun kedua ini
belajar lah dari kesilapan lalu, jadikan ia sebagai panduan...jgn diulangi kesalahan yg lampau...jadikan ia sebagai pengajaran
gambate!!!
Chaiyok!!
all da best!!
semoga berjaya!!


yang benar-benar,
sign2

termenung : t'ingat pasal post lirik lagu yg lepas, sesekali diuji by NICE
suka part ni
"Apa jua bala bencana singgah menerpa
Menguji jauh mananya sabar kita "

dan juga part

"Usah berputus asa
Kerana ada rahmat disebaliknya
Yang tidak kita ketahui
Dalam hidup ini
Teruslah berdoa

Pada Allah
Pengasih…Pemurah dan Penyayang"

Terfikir : macam mana kalau diri sendiri menghadapi apa yg dilalui oleh sahabat2, adakah mampu bertahan seperti mereka??...salute kat sahabat2
mungkin diri ini xkan bisa memahami kerna diri belum pernah melalui...
tp sahabat2 pernah melaluinya, sesungguhnya kalian sungguh tabah..


2 comments:

askREE said...

hohoho..
good luck for 2nd phase.!!!

MARDI MY said...

tahniah untuk awk!!!!

hhehheee

btw sila rujuk blog lis sy
[nme awk da betul~~]
hehehe
saje sy nak enteprem diri di sini